top of page

Palveluehdot

MAKSUT

  • Hinnoittelu voimassa olevan hinnaston mukaisesti

  • Palveluiden hintoihin voivat vaikuttaa palveluihin käytetty aika, sekä mm. koiran kunto, käytös sekä koko. Sovimme asiakkaan kanssa palvelun lopullisesta sisällöstä ja hinnasta.

  • Kaikki hinnat sisältävät ALV25,5%

  • Laskutuslisä 2,90

  • Kotikäynteihin (/asiakkaan toivomaan paikkaan), jonka matka on yli 10km hintaan lisätään kilometrikorvaus +57snt/km. Tämä laskutetaan sopimuksen mukaan paikan päällä, tai käynnin jälkeen erillisellä laskulla

  • Maksutapoina käy käteinen, Mobileypay (lisä 2,90€), tai ajanvarauksen yhteydessä olevat maksutavat. Tilauskoulutukset laskutetaan jälkikäteen.

PERUUTUKSET

 

  • Ilmoittautuminen/palvelun varaus on sitova

  • Poissaoloista tulee ilmoittaa viipymättä Whatsapissa numeroon 046 6374531

  • Palvelun voi perua veloituksetta 48h ennen varattua aikaa. Tätä myöhemmin perutuista ajoista tai peruuttamatta jätetystä ajasta pidätämme oikeuden periä koko hinnan

  • Äkilliset tapaturmat tai sairastapaukset korvataan vain lääkärin-/eläinlääkärintodistuksella. Ensisijaisesti siirrämme ajankohtaa. Ota yhteyttä!

  • Ensisijainen korvaustapa on Lojaalin lahjakortti

  • Koirapalvelu Lojaalilla on oikeus perua tai siirtää olosuhteiden pakosta palvelu. Tällöin palautamme asiakkaalle maksun, tai varaamme uuden ajan


ASIAKKAAN VASTUU
 

  • Omistajan on oltava rehellinen eläimensä käytöksestä, elämäntilanteesta, terveydestä, sekä muista seikoista jotka vaikuttavat kouluttajan mahdollisuuteen konsultoida eläintä oikein. Rehellisyyttä kaivataan myös, jotta palvelu olisi mahdollisimman mielekästä eläimelle, ja turvallista työntekijälle

  • Asiakas vakuuttaa tietojen oikeellisuuden, sekä palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)

  • Asiakas sitoutuu olemaan paikalla sovittuna ajankohtana. Mikäli asiakas myöhästyy varatulta ajalta, ei palveluntarjoajalla ole velvollisuutta korvata erotusta ajallisesti tai rahallisesti

  • Asiakas on itse vastuussa koirastaan ja itsestään, sekä sitoutuu korvaamaan aiheuttamansa vahingot

 

TYÖNTEKIJÄN VASTUU

  • Työntekijällä on vaitiolovelvollisuus asiakkaita ja asiakaseläimiä koskevissa asioissa

  • Kouluttaja vakuuttaa palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)

  • Kouluttaja ei kouluta eläintä, mikäli epäilee sen olevan sairas tai mikäli arvelee koulutuksen aiheuttavan sen terveydelle vahinkoa.

  • Kaikessa koulutuksessa noudatetaan hyvää eläintenkoulutustapaa Suomen Eläintenkouluttajat ry:n ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Eettiset säännöt: https://www.elaintenkouluttajat.com/yhdistys/463-2/

bottom of page