Palveluehdot
MAKSUT
-
Hinnoittelu voimassa olevan hinnaston mukaisesti
-
Palveluiden hintoihin voivat vaikuttaa palveluihin käytetty aika, sekä mm. koiran kunto, käytös sekä koko. Sovimme asiakkaan kanssa palvelun lopullisesta sisällöstä ja hinnasta.
-
Kaikki hinnat sisältävät ALV25,5%
-
Laskutuslisä 2,90€
-
Kotikäynteihin (/asiakkaan toivomaan paikkaan), jonka matka on yli 10km hintaan lisätään kilometrikorvaus +57snt/km. Tämä laskutetaan sopimuksen mukaan paikan päällä, tai käynnin jälkeen erillisellä laskulla
-
Maksutapoina käy käteinen, Mobileypay (lisä 2,90€), tai ajanvarauksen yhteydessä olevat maksutavat. Tilauskoulutukset laskutetaan jälkikäteen.
PERUUTUKSET
-
Ilmoittautuminen/palvelun varaus on sitova
-
Poissaoloista tulee ilmoittaa viipymättä Whatsapissa numeroon 046 6374531
-
Palvelun voi perua veloituksetta 48h ennen varattua aikaa. Tätä myöhemmin perutuista ajoista tai peruuttamatta jätetystä ajasta pidätämme oikeuden periä koko hinnan
-
Äkilliset tapaturmat tai sairastapaukset korvataan vain lääkärin-/eläinlääkärintodistuksella. Ensisijaisesti siirrämme ajankohtaa. Ota yhteyttä!
-
Ensisijainen korvaustapa on Lojaalin lahjakortti
-
Koirapalvelu Lojaalilla on oikeus perua tai siirtää olosuhteiden pakosta palvelu. Tällöin palautamme asiakkaalle maksun, tai varaamme uuden ajan
ASIAKKAAN VASTUU
-
Omistajan on oltava rehellinen eläimensä käytöksestä, elämäntilanteesta, terveydestä, sekä muista seikoista jotka vaikuttavat kouluttajan mahdollisuuteen konsultoida eläintä oikein. Rehellisyyttä kaivataan myös, jotta palvelu olisi mahdollisimman mielekästä eläimelle, ja turvallista työntekijälle
-
Asiakas vakuuttaa tietojen oikeellisuuden, sekä palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)
-
Asiakas sitoutuu olemaan paikalla sovittuna ajankohtana. Mikäli asiakas myöhästyy varatulta ajalta, ei palveluntarjoajalla ole velvollisuutta korvata erotusta ajallisesti tai rahallisesti
-
Asiakas on itse vastuussa koirastaan ja itsestään, sekä sitoutuu korvaamaan aiheuttamansa vahingot
TYÖNTEKIJÄN VASTUU
-
Työntekijällä on vaitiolovelvollisuus asiakkaita ja asiakaseläimiä koskevissa asioissa
-
Kouluttaja vakuuttaa palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)
-
Kouluttaja ei kouluta eläintä, mikäli epäilee sen olevan sairas tai mikäli arvelee koulutuksen aiheuttavan sen terveydelle vahinkoa.
-
Kaikessa koulutuksessa noudatetaan hyvää eläintenkoulutustapaa Suomen Eläintenkouluttajat ry:n ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Eettiset säännöt: https://www.elaintenkouluttajat.com/yhdistys/463-2/